Chanel

Igår var jag & Emily till veterinären med Chanel för att sterilisera henne. Hon fick vara här hemma med mej efter det, eftersom någon var tvungen att hålla koll på henne. Hon låg och sov samtidigt som hon spydde, så ja - hon fick bli här som sagt, eftersom Ida inte var hemma som har dom i vanliga fall. Så just nu sitter jag bara o väntar på att hon ska höra av sig och säga att hon vaknat så jag kan gå dit med henne.

Klockan tre ska jag till fröken Jyothi, vi ska laga mat och dona, för sen klockan sex kommer Marie, Rebecca och Luzzan. Kan bli trevligt.

Igårkväll var Jyothi och Kristin här, vi skulle se på fotboll, och det gjorde vi väl delvis, men ingen av oss var diekt insatt. Teven stod i vilket fall på i bakgrunden medan vi inspekterade kort på Jyothis kamera. Grattis till Sverige som vann med 2-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0