Blåsigt

Idag gick jag och Johanna runt Kyrksjön i megablåsten, men det gick bra. Satt hos henne ett tag tills jag blev hungrig så då gick jag hem och tog en macka. Sedan ringde faster och så åkte jag till Lillhaga. Där åt vi kycklingsallad och jag har varit där ända till nu. Har lekt en massa med Lovisa, alltid lika roligt. Sedan åt jag, faster och Kent varma mackor bra precis innan jag for. Gött mos! Ja, samma dag som igår nästan då med andra ord. Johanna är trevlig, faster & Kent är trevliga = trevlig dag. Gräjt.

Nu ska jag lägga mej - komma i säng i någorlunda tid för en gångs skull. Imorgon ska jag åka buss (!) hem, för typ andra gången sen jag fick körkortet. Ordentligt. Haha. Men det finns dock en anledning som alla kommer bli äckligt chockade över när den kommer fram. Ha! Ska hålla det som en hemlighet. I vilket fall så fyller min käre far 50 imorrn, så då blir det till att smarra på tårta och lite såntdär. Bussen går tolv och innan dess ska jag handla och diska, så ja - nu så ska jag lägga mig. Helt enkelt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0