15 - 23.30

Nu är jag hemkommen efter en lång tid hos fröken Jyothi. Åkte dit klockan tre, vi åkte och handlade både mat och present till Rebecca som flyttar till Danmark nästa vecka. Vi for hem till Jyothi sedan där vi donade lite och hade oss, sen lagade jag mat medan Jyothi fixade sallad, dukade och bytte om. Klockan sex kom Marie och Rebecca. Vi åt och pratade och hade allmänt trevligt.

Lyckad kväll, oh yes. Och nu sitter jag här och lyssnar på allas vår Bonnie Tyler. Helt lovely. Ska väl försöka sova snart, men just nu är jag alldeles för uppi varv. Bestämde mig även för en stund sen att om jag inte har något vettigt för mig imorrn så ska jag banne mej "storstäda". Sopa, torka golv, damma och skura dusch.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Du är duktig du på laga mat mmm vad gott det var :D

2008-06-12 @ 11:42:52
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0