Värme

Det var jättevarmt igår, och det har varit jättvarmt idag. I loove it :) Så himla lovely. Jag & Jenny har varit vid Osen idag från kring elva-tolv till tre ungefär. Bara suttit, badat, legat och pratat. Det har kommit och gått en massa folk också, lika som igår. Det är så härligt att bara kunna vara ute i bikini hela dagarna :) Yes.

Just nu är jag äckligt trött (som jag allttid blir då det är varmt ute) - men jag är ändå väldigt partysugen. Men det blir ju inge Järnvägs ikväll, menmen - hade varit kul. Men det är ju skönt att sova med :P Haha.

Vet inte vad jag ska göra nu. Lägga mig som det känns, men klockn är bara fem så det är nog ingen bra idé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0