Vaken

Nu sitter jag här och vaknade för en stund sen, har ju till och med ätit frukost. Det är skönt att för en gångs skull inte somna om och vakna så man har fem minuter på sig att dona på innan man ska åka på jobbet.

Den här veckan på jobbet är jag på frukten med Helena, jobbar 10-18 hela veckan, fast inte igår. Det är skönt med något annat än kassa som omväxling, men mina knän är inte lika nöjda. Dom gillar inte att vara uppe o gå hela dagar.

Skulle beställa klipptid igår också hade jag tänkt, men givetvis var det ju semesterstängt och man var så välkommen att ringa den 28:e igen. Då ville jag bara gråta, men istället så tog jag saxen och klippte min lugg, så nu går jag runt med en sné lugg - igen. MEN - jag ser ju i vilket fall något, och det är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0