Update

Ja, nu var det ett litet tag sen jag skrev igen, det har väl hänt både det ena och det anr. Men det orkar jag inte berätta om så vi tar bara latest news. Haha. Igår vaknade jag upp i Ljusdal och skulle köpa present åt Jenny (som fyller år imorgon, måndag) och så skulle jag på optikern samt ta kort till körkortet. Handlade present, och knäppte kort på Prix, skulle väl intepåstå att det blev direkt några sensationskort, men kort blev det - som nu är inskickade. Sen skulle jag på optikern för min linsvätska existerade inte längre. Rätt nödvändigt med ny då. Givetvis var det stängt på både centrumhuset och Hartmans. Panik.

Som tur var hade Emily linsvätska som hon inte använde längre - så jag for till Yg och hämtade den och pratade en liten sväng. Najs. For och hämtade Jenny hos Hammergård och sen for vi hem till Kårböle. Jag insåg att jag hade absolut noll saker att göra, så jag tjatade lite på Erik så han följde med mej till först Ängersjö där mamma hade akvarellutställning - och sen for vi till Sveg och handlade campinjoner, vitlöksost och majskolvar till grillningen eftersom mamsen och papsen inte gjort det. Vi for även på OK och kollade om dom hade värmetålig lack som Erik skulle ha till mc'n - men det hade dom inte. Så då for vi hem och grillade. Gott!

Kristin kom senare på kvällen, vi pratade och såg teve typ. Åt chips. Sen hyrde vi film med mamma och pappa, nån Wallander. Den var bra. Och det var en trevlig dag. Yes. Idag ska vi äta jennys födelsedagsmat i förskott, kroppkakor. Efter det åker jag till Ljusdal. Imorrn är det jobb, jag öppnar så ikväll blir det en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0