Trött

Igår efter jobbet var jag så himla hungrig. Jag for hem och åt och sen for jag till Kristin med hennes mobil. Myes. Var där ett tag och sen for jag hem lite innan elva. När jag kände mej redo för läggdags så la jag mig givetvis i sängen - men just då började filmen Loser. Jag kom ju såklart på att jag inte hade sett den och att jag faktiskt ville göra det. Så jag låg o glodde på film till typ halvtvå. Ja, filmen var ju bra i vilket fall, men i morse var jag död. Har legat i sängen och somnat om i en timme, men nu är jag uppe och segar i mig frukosten. Det är ju inte bråttom, och det är faktiskt skönt att ta det lugnt :)

Idag jobbar jag 10-19, och när jag slutar så är det tänkt att jag ska hem till Olle. Jag har ju faktiskt inte sett hur han bor än, och det var ju ett bra tag han flyttade som det känns. Så jag får se till att inte ta ut mej för mycket på jobbet så jag kan vara social - HAHA.

Back to breakfust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0