Sen tvätt

Alla säger att källaren i mitt hus är så himla läskig och att dom inte fattar hur jag törs springa där själv (tvättstugan är där). läskig tycker jag inte att den är, men jag brukar dock alltid säga att jag åtminstone inte tvättar mitt i natten. Men nu så är det faktiskt just det jag gör. Dubbelmoral till tusen. Fast det är inte så läskigt som man tror. Haha.

Finns en anledning också, och det är att jag inte har några strumpor kvar att använda - och det kan vara ett plus att ha det. Jag har lite svårt att klämma in tvätt mitt i allt jobbande, för det känns inte så pepp att komma hem från jobbet på kvällen typ sju och ställa sig o tvätta i x antal timmar. Men idag kände jag att jag skulle vara lite seriös så jag slipper imorrn på min lediga dag.

Upptäkte när jag kom ner att ena tvättmaskinen var trasig, som vanligt. Tragiskt. Men jag har i vilket fall åstakommit tre tvättar av sex. Den sista hänger i torkskåpet nu och jag får ta dom sista tre imorgon. Känner inte för att tvätta tills det ljusnar.

Idag var det jobb. 12-19. Dagen gick segt men den var ändå helt okej får jag lov att säga. Jag och Lisa fick oss ett himla gott skratt i vilket fall. Det var väldigt längesen jag skrattade sådär mycket. Haha. Efter jobbet for jag hem och diskade & började tvätta. Sen kom Frida. Vi har sett teve och samtalat lite sådär. So you think you can dance hade säsongspermiär i afton med - treevligt :)

Imorrn ska jag i vilket fall åka till Ida :) Längtar faktiskt himla mycket, det ska bli roligt att få träffas igen. Det var faktiskt länge sedan nu. Tänkte ställa klockan på tio, och åka när jag är i ordning. Jäss :) Sen när jag kommer hem så blir det lite mer tvätt. Haha. Ska bli himla skönt när den stora tvätthögen är borta.

Så nu har ni fått ett långt utlägg som i princip handlar om min tvätt. Jag kan tänka mig att det inte var så intressant, men ni får skylla er själva när ni läser. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0