Ramsjö

Idag ställde jag klockan på tio, så jag klev upp och fixade i ordning mig. Sen åkte jag på Maud & Margots och sen gick jag till Optikern och fixade ett recept på linser som det så fint hette. När klockan var elva så var jag klar på Ljusdal, så då åkte jag till Ramsjö :) Brände en skiva igår också som jag lyssnade på hela vägen (den var jättebra - såklart. Haha).

Har haft en så jäkla trevlig dag alltså. Det var trevligt att få träffa Ida igen (och bäbismagen som bara blir störra ock större), vi pratade väldigt mycket, så gick vi ner på campingen en sväng också och kikade på då John snickrade ihop en ramp till trappen. Ordentligt. Så tittade vi på bäbiskläderna som dom fått o sådär :) Det är bara åtta veckor kvar tills lillan kommer nu :)

Klockan sex var jag tvungen att fara hem, jag ville inte egentligen. Men jag skulle jobba vidare på min tvätthög. Nu är den klar i vilket fall, och den sista laddningen hänger i torkskåpet. Ska hämta den i pausen av Sex and the City. Sen när det slutat blir det tandborstning och säng. Imorrn är det jobb klockan 12. Myes. Soft morgontid sa Jonathan, och det kan jag väl hålla med om, men det är inte roligt att sluta mellan 20-20.30 för att man stänger. Det är allt annat än kul faktiskt, för då hinner man bara komma hem och lägga sig. Ungefär.

Men, som sagt - en fruktansvärt bra dag har det varit idag. Jag känner mig sådär hel nu på något sätt, harmonisk :)

Min Ida är himla bra och jag älskar faktiskt henne väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Linnea

När du ska köpa linser nästa gång så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs billigast. Det kan nämligen skilja mycket mellan olika butiker :)

Skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-14 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0