Övertid

Hejhopp. Idag har det varit jobb. Jag öppnade och gick en halvtimme innan stängning. Så med andra ord så blev det övertid :p Agnes gick hem för hon var sjuk så jag skulle ta hennes sista timme och jobba till sju, när jag egentligen slutade sex. När klockan väl var sju så var det mycket folk och himla mycket att göra så då blev jag klar ännu längre.. Faktiskt så har dagen gått fort även fast jag varit där i elva timmar, och det ska man väl vara glad för :)

Just nu är jag bara trött. Ska nog hoppa in i duschen. Önskar jag hade en film som jag inte sett som jag bara kunde slappa med, men icke. Ska nog kolla på en annan i vilket fall, för Elin vill se film :) Tyvärr måste jag diska också, men det går fort bara man tar tag i det..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-24 @ 22:22:53
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0