Oppli

Idag var det jobb mellan halvnio och två. Fick dock gå halvtvå. For till Ljusdal, bytte om och åkte till Lillhaga. Där var faster, Lovisa & Hilde. Vi for till Oppli där kaararna var och snickrade veranda, så vi kom med mat. God köttgryta. Ett tag efter mat och ruskigt god sockerkaka så begav vi oss till Lillhaga igen och lämnade kvar de arbetande männen. Jag kände att jag var hur trött som helst så jag for hem till mig (typiskt nog så var jag inte lika trött när jag kom hem). Anton kom en sväng och hämtade sin plånka o sådär, och nu ska jag sova. Yes :)

- Föör. Imorrn är det jobb. Det var inte tänkt så, men så blev det. Lyckades byta bort min söndag nästa vecka mot imorrn med Sofie :) Yes! Härligt Elin. Så då blir det säkert lite raj-raj i Fönes skogar till helgen :) Ska stänga åt Sofie på söndag dock, men med andra ord så åker jag dit klockan sju. Fätt :)

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra Elin. Syns där :) Love you.

2008-07-13 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0