Olle

Ja, idag jobbade jag 10-19. Tog Millas sista timme för hon fick klipptid, skulle egentligen slutat 18 med andra ord. Efter jobbet for jag direkt till Olle. Jonathan var med han också. Trevligt. Plus att det kändes som att jag borde tittat till honom tidigare eftersom han bott i lägenheten rätt länge nu. Men bättre sent än aldrig att premiärbesöka :)

Nu ska jag nog sova. Ska bli fruktansvärt skönt, och förhoppningsvis slipper jag ligga och somna om i en timme imorrn, som jag gjorde i morse :P Mitt öga har för övrigt varit hur konstigt som helst idag, det har skakat så man har kännt det om man har lagt fingret på ögonlocket. Fråga Mathilda, för hon fick också känna. Haha. Förhoppningsvis försvinner det efter en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0