Fint fönster

Idag var det jobb, jag & Frida S slutade samtidigt. Så vi for till Ljusdal o gick på Fifty & Guldfynd. Sen for hon hem till päronen i Edsbyn & jag hem till lägenheten. Åt, såg teve, sen kom Frida L :P Såg teve, pratade, brände skiva åt henne, diskade (välbehövligt). Sen åkte hon, och jag städa mitt fönster och satte in blomman som jag fick av min kära mams igår. Tack :) Blev faktiskt himla fint när jag fick undan lite sladdar till datorn & sådär från fönstret. Så nu hänger dom i en påse på elementet istället :)

Nu ska jag sova, har precis borstat tänderna. Imorrn öppnar jag på Delins, så då blir det till att kliva upp tidigt :) (Fast allt är ju relativt. Men sju läre jag väl ska upp i vilket fall).

Här har ni mitt fönster :) Klicka för större bild. Godnatt folks :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa, majskolvar är bara toppen! Snygg fönsterbild förresten. ;)

Oavsett vad, så ska du veta att det där värmde enormt mycket i mitt lilla hjärta. :) Det är tomt här nere med utan er. Jaa, jag måste säga att det var nu mycket dumt av mig. Hade varit toppen med sommaren tillsammans med er allihopa ju! Men du ska veta att det var underbart att du följde med till middagen hos Jyothi.



Jag skickar förresten bilderna från Ronja imorgon.. jag hade helt och hållet glömt det.. men fixar det när jag går in på min dator och inte sitter vid rasmus. :)

2008-07-12 @ 00:00:47
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det blev jättefint!

2008-07-12 @ 13:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0