Unfaithful

Sitter i lägenheten nu och gör absolut inget annat än att ruttnar. Det är så jävla synd om mej. Rastlös som ett as är jag också. Skulle ha varit i Kårböle ikväll och partajat med gänget. Men icke. Elin har varit kattvakt. Vad har man inte vänner till?

Har varit hos faster hela dagen idag med henne & Lovisa. Himla cp-mysigt. Lovisa är helt klart världens gulligaste :) Ska vara barnvakt nån dag här framöver också. Treeevligt :)

Unfaithful - Rihanna kom på teven nu. Rackarns vilka minnen. Tiden med S. Sommaren 2006. Himla bra låt. Det är kul att sitta o minnas ibland alltså. Jag älskar att vara nostalgisk, jag är det typ hela tiden. Mysfaktor.

Vad fan ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0