Schema

Igår fick jag tillhandahålla ett nytt schema. Det var bra, fast det förra va bättre :) Men - idag har jag en lektion bara iaf. Börjar 8.50 och slutar 10.35. Soft de :)

Va till Lillhaga till f, K & L igår. Jag & Kent kikade på film. Rescue Dawn. Nån krigsfim, det var inte så bra. Fick med mej Irene Huss - Tatuerad Torso också. Måste kika på den idag så kan springa på Statoil med den sen. Men det går nog bra, för är det något jag har idag så är det väl tid :)

Sitter o kikar på teve nu, världens sämsta omgjorda Hot in Herre spelar dom nu. En tjej (Jenny Owen Youngs) som spelar gitarr och sjunger den hel-lugnt. Ja, den var inte alls bra i vilket fall.

Undrar just hur bryydsen har tänkt sig med afron i afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0