Lycklig?

Alltså seriöst, jag blir irriterad på människor som är äckligt lyckliga. Äter lycka till frukost, middag, lunch. Andas lycka. Skiter lycka. Svettas lycka. Alltså, det kan ju inte vara bra. När ska man komma ner på jorden liksom?

Jag blir faktiskt irriterad, sluta väs lycka i öronen på mej. Fatta att alla kanske inte är lika äckligt lyckliga. Måste man då påminnas om att man har ett ohändelselöst och urtrist liv? Och händer det något, så är det bara saker som får en att må skit i slutänden på ett vis eller ett annat. Människor som kommer in i ens liv och ger skenet av att vara helylle men som sedan spottar en i ansiktet. Händer det något annat i mitt liv så är det något som får mig att spy av bakfylla. Seriöst - när ska det hänta något kul i mitt liv egentligen? På riktigt.

Nej, jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0