Ja, förbannad blir jag

Var det någonting jag verkligen inte väntade mig så var det väl det, i synnerhet inte från dig. Som du har predikat.

Jag blir helt galen, alltså förbannad. Ja, jag fattar heltenkelt inte. Man förväntar sig väl ändå lite mer med tanke på omständigheterna. Snacka om att spotta sig själv i ansiktet då man ena sekunden säger hur himla viktigt det är att vara ärlig, och sen göra exakt tvärtom.

Egentligen skulle jag bara släppa dethär, men alltså. Jag är faktiskt rätt faschinerad också. Det du håller på med går inte ihop i min värld. Det gör verkligen inte det. Jag måste nog hitta en logik i detta för att kunna få sinnesro som det känns :P

Och så har vi en annan människa som jag faktiskt känner att jag skulle kunna ha en normal relation till efter allt. Men så får man en fet lögn upptryckt i fejan det första man gör. Så himla patetiskt. Vissa förändras visst aldrig.

Ja, förbannad blir jag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du skriver i gåtor. Du får berätta sen vad du är så jävla förbannad över :p

2008-01-12 @ 21:16:15
URL: http://majakristin.blogg.se
Postat av: Marie

Ja nu får du ta o berätta!..

2008-01-15 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0