Högskoleprovsrace

Idag var det ett provrace inför högskoleprovet. Det gick typ.. skit? Men det gör inget :P Jag är glad ändå jag vettu :)

Har även insett att min ultrasunknivå nu är uppnådd. Det tar lika lång tid för mig att göra i ordning mig på morgonen som för en kille. Herregud, vart är jag på väg? :P Skärpning Elin! Förfanihelvete :P

Imorrn är det sovmorgon till ett och jag ska sova som aldrig förr. Jag är skittrött. Stackars mig.

Mamma var till mig & åt idag igen. Jag gillar min mamma. Jag älskar min mamma. Hon är bäst på hela jorden. Helt seriöst, skulle jag välja en person som jag fick ha kvar i mitt liv - endast en. Då skulle jag välja mamma. Utan tvekan.

Funderar på det jag, vilka är det som läser min blogg? Egentligen. För jag har ju ingen aning. Vore ju lite kul att veta. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag läser ;b

2008-01-29 @ 19:48:29
Postat av: Carro

Jag läser den, iaf idag. Och det är nog första gången det här året, men banne mej att jag räknas ändå :)

2008-01-31 @ 15:34:04
URL: http://clinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0