Vad nu?

Nu sitter jag här, nyduschad efter en dags arbete och ankommen till Ljusdal. Jag undrar just vad man ska hitta på nu. Jag är inte såpass trött att jag skulle kunna lägga mig, och inte är det någon rolig människa inne på msn heller. Staaackars mig. Jag har även en film som jag skulle ha sett, men som jag egentligen inte alls är sugen på att se. Apocalypto. Jag undrar just jag om den verkligen kan vara nåt.. Men, alla andra jag har har jag ju redan sett, och det blir ju genast mycket mindre spännande om man redan vet vad som händer.

Linus skrev att han ville låna mitt förråd igen. Vilken snyltis. Läre väl slänga på mej kläder och springa ner då, enbart för att jag är en så nobel människa. Oh yes. Sen blir det nog Apocalypto, vare sig jag vill eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0