Trött & jävlig

Sitter på skolan nu. Trött och jävlig, men det råkar ju vara så att jag hålls vaken om nätterna nu för tiden. Men, jag säger då det. Ska man ligga på topp får man faktiskt offra sig lite :) Har i vilket fall Desktop-lektion nu. Jag & Johanna jobbar vidare på mästervärket om Tärningsöga. Vilken succé. Sedan har jag Engelska och sen går jag hem. För sen är det Psykologi, och där sätter jag inte min fot idag. Så det så.

Karin har planerat så himla dumt, vi har prov på saker hon inte gått igenom - däremot har vi fått uppgifter att göra MEN inget svar på om huruvida vi svarat rätt eller fel. Bra tänkt där, smartass!

Inatt drömde jag en massa konstiga drömmar, såsom att juicen tog slut bland annat. Herregud, människa. Har du inget vettigare att drömma om? Skulle jag säga till mig själv - om jag inte var mig själv - såklart.

Ikväll ska jag träna igen, jag tycker inte om att träna, eller ja - det gör jag väl. Men det är gruvsamt innan. Men, vad gör man inte? Man kan ju inte svälla till oigenkännlighet, det går ju inte. Snart sitter man där som en 700-kilos biff och tycker synd om sig själv medans man trycker i sig tolv pizzor, dricker två flaskor rött och röker 7 paket cigg om dagen. Den dagen är en dag jag jag tar självmord. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, de lär ju hända! Pinnen ;)

2008-02-21 @ 09:40:37
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0