Torsdagsmorgon

Godmorgon världen. Jag är skittrött. Jag vill inte alls på skolan. Jag skulle seriöst kunna spy på skolan. Undra just om jag ska ta o kräkas lite i korridoren idag?

Mitt liv känns så jävla stressat just nu. Jag har minst en miljon saker som jag måste göra i skolan.. Svenska, filosofi, engelska, medicin, datorkunskap, desktop grafisk form.. Alltså. Jag orkar inte! Jag gör verkligen inte det. Plus att jag har två teoriläxor i väckan också. Och så har jag minst tusen saker att göra på kvällarna också. Teori måndag, träning tisdag, teori onsdag, träning torsdag, jobb lördag & söndag. Jaha, är det meningen att jag ska göra alla mina läxor på fredagar då, eller hur har egentligen Gud tänkt?

Krääääääääääks. Och - mord på skolan. Jag skulle nästan påstå att jag är mer skoltrött nu än vad jag var i ettan.

Och då är det fan illa.

Light up my day.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Klart spy-Elin ska kräkas i korridoren. Kom igen, jag vet att du vill :p

2008-02-07 @ 17:39:58
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0