Tisdag

Idag. Tisdag.

Vaknade och ringde på skolan för att höra om Kerstin var sjuk idag också. Det var hon. Jag drog en lättad suck och somnade om igen. Sedan klev jag upp & pappa kom hit. Han drack kaffe och fixade sladden till min taklampa. Nu har jag en vit sladd istället för en svart. Den ni :) Haha.

Sedan kom Jyothi. Vi uträttade lite ärenden och fikade. Jag gillar Jyothi, japp :)

Idag tappade jag även min mobil i golvet, inte för att just det är något direkt ovanligt kanske, men nu går det helt plötsligt inte att ta kort med den. Bra tajmat, Elin. Seriöst, vad är en mobil utan kamera? Jaha, vad ska jag nu ta mej till? Väldigt spännande (nej).

Plus att MSN inte funkar, det är också extremt opepp. Vad gör man liksom? Ska ta o flänga bland kläderna nu lite hade jag tänkt, så det är överstökat. Sen ska jag nog springa på Prix o kasta iväg ett paket, om jag orkar. Det snöar ju faktsikt mycket ute. Sedan kommer Ida, och John antar jag. Det var tusen år sedan jag såg John nu, kanske i somras. Så det kan ju kanske bli trevligt. Sen far dom väl hem till Ramsjö the place to be vid halvfem, eller när det nu är bussen går..

Mamma har även stickat klart min tröja nu. Helt lovely blev den, dock var armarna för korta så hon får dessvärre ta bort dom och sticka dom längre heltenkelt. Rackarns osis.


Kommentarer
Postat av: Katti

Jag trodde det var fel på min msn, men nu vet jag att det är fler som har fel på den :) det är skönt

2008-02-26 @ 15:32:50
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

skönt att kunna somna om :D

2008-02-26 @ 15:39:26
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 15:40:22
Postat av: lovisa

ha en trevlig tisdag!

2008-02-26 @ 15:45:08
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0