Sean Kingston

Jag har inte alls tyckt om Sean Kingston tidigare. Och då menar jag rätt extremt, jag har skytt honom. Men nu är det ju faktiskt så att han har gjort en himla bra låt. Take you there. Den var inte alls lika dålig som de tidigare. I love it.

Idag är det friluftsdag, alltså hemmadag. Jag har tvättstugan. Tänkte även plugga lite svenska. Det vore väldigt bra att ha det gjort, jag måste ju ha det klart senast på måndag iaf, och i helgen vet jag iaf att det inte blir ett skit gjort. Så då får det bli idag, så jag slipper sitta o ha ångest imorrn.

Idag är det alla hjärtans dag också. En dag som jag heltenkelt får spendera hemma och tycka synd om mej själv framför en film med en massa negerbollar. Men, det gör inget :) Negerbollar är gott. Äckligt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0