Pucko

Ibland blir jag bara så himla irriterad då jag läser folks bloggar, över hur himla puckade dom är egentiligen. Och så ska dom till att visa upp det såhär offentligt också, till på köpet. Skämmes - tamefaan! Haha.

Skippade fotolektionen idag. Jag ville verkligen inte. Har även kommit till insikt idag att jag troligen skippar balen. Vi får se vad som händer, men seriöst. Hur kul kan det vara? Troligen inte alls nå kul.

Pratade även med Christopher idag. Härligt. Det var inte igår, även fast vi går på samma skola. Haha. När vi inte har några lektioner tillsammans längre så blir det ju liksom inte av. Det är nästan så man saknar matte-lektionerna lite. Men bara nästan. Haha.

Teori på körskolan ikväll också (jag vill inte), plus att jag måste kasta mej iväg på Matpunkten också. Huua. Stackars mig. Jag överväger att äta gröt till frukost imorrn så jag slipper gå dit. Känns frestande, för allt annat som står på min milslånga lista kan faktsikt vänta en dag.

Och imorrn är jag barnvakt till Lovisa :) Lovely! Plus att det är dagen jag väntar på året om, fettisdagen. Aaaaaow.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, snälla, skit i balen me mig! Vi drar iväg på roadtrip till gbg/danmark eller åker till sthlm istället! kom igen! :)

2008-02-05 @ 14:39:37
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0