Puckade, blonda och blåögda

Jaha, då sitter man här igen. Måndagens skoldag förflöt snabbare än väntat, vilket var mer än skönt. Började med en Desktop-lektion, sedan var det Engelska & sist Foto. Vi hade speed-mating på Engelskan, som speed-dating fast vi skulle hitta mates. Typ :P Haha. Ja, helt sjuka frågor var det som vi skulle såväl ställa som fråga i vilket fall.

Nu väntar jag på att Johanna ska komma från sin körlektion. Då ska vi rätta svenskatexter & sedan gå på teorikurs. Vi har sista teoriveckan nu, så det kanske är dags att boka en uppskrivning snart så det är gjort?! Hmm. Läre i vilket fall slänga ihop teoriläxan som vi har till ikväll, men hur kul känns det då? Eh, inte alls kul. Nej.

Och, jag vet inte riktigt. Jag vill inte veta av min hjärna just nu som det känns. Den tänker så himla konstiga saker. Puckade, blonda och blåögda tankar. Sånna klarar jag mig nog utan, tack. Det är så kasst att man inte kan styra över vad man tycker, tänker & känner i nåt fall över huvud taget. Jag ska vaccinera mig mot hjärnaktivitet tror jag. Ja det ska jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0