Nykter

Igår hade jag min första körlektion. Den ni. Det gick helt okej, med några få incidenter. Men jag lever ju nu, och det är ju huvudsaken (och ja, Anna lever också).

Ikväll var det partaj, så att säga. Nykter Elin. Började dricka hemma här, jag & Frida. Sen skjutsade Nicklas oss till Tomas på museivägen, där var det opepp. Jag slutade dricka efter en och en halv cider sammanlagt under kvällen. Men det gjorde absolut ingenting.

Vi knatade på GKs och fördrev tiden där till klockan ett, Fredrik & Daniel gick på Järnvägs efter ett tag. Jag, Frida & Tomas gick till mej o kikade på Miami Ink, och jag & Tomas hamnade i disskussioner om både det ena och det andra.

(Fick även ett nytt smeknamn i afton. Ravioli. Fint va? Jag måste snart börja anteckna alla tilltalsnamn jag har)

Frida & Tomas sprang iväg när Järnvägs stängde iaf, jag blev kvar hemma. Jag kände inte alls för att kasta mig ut kylan igen. Så, nu ska jag ta o lägga mej och sova gott tills det att Frida kommer inramlandes om X antal timmar.

Godnatt, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0