Laleh

Alltså, seriöst. Laleh - Snö, måste ju vara guds gåva till människan.

Alla hjärtans dag har nu gått. Jag har varit hemma och älskat mig själv, för det fanns ingen annan i närheten som jag kunde älska. Var o tränade också, så då fick jag träffa mamma. Det var ju trevligt. Minmamma. Jag & syster har beställt lite kläder idag också. Oj, så det kan gå. Jag som verkligen inte behöver kläder, men - det gör inget :) Har man helgjobb så får man faktiskt unna sig lite saker då & då. Kom även ett hemligt paket på posten idag. Unn-Elin, borde nog bli mitt nya namn.

Ibland får man tacka alla dessa odrägliga fjällturister för deras existens, tyvärr. Det är ju trots allt dom som skapar jobb till mig. Fast - jag hatar att jobba. Och så är det varje helg i tusen helger också som det känns. Det är synd om mig, fast ändå inte. Efter påsk tänker jag inte jobba mer, icke sa nicke.

Köpte en kompis till Dennis idag också, hon ska heta Alice. Jag tyckte det var ett bra namn. Och nu låter det som att jag har husdjur eller något i den stilen, men nej mina vänner - det är blommor vi talar om. Och alla som känner mig vet vem Dennis är. Han har fått ett nytt ställe nu också, han står på bordet istället för i fönstret, får se om han gillar det bättre. Så ni vet. Om ni undrade.

Jag är inte trött, men jag borde väl kanske ta o sova. Jag har ju faktiskt körlektion imorgon 11.15. Väldigt o-lockande. Huuualigen! Känns inte ens frestande med ett körkort, för då kommer man bara ha ångest över att man inte har nån bil. Helt galet vad dyrt det ska vara med försäkringar. Jesus!

Nejni. Godnatt, förfan.


Kommentarer
Postat av: hannie

me like laleh:)

2008-02-15 @ 21:26:22
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0