Körskolan

Nu är jag precis hemkommen från körskolan. Först gick det skit, fick två motorstopp (eller kärringstopp som David säger). Och kärring är väl kanske inte det jag strävar efter att bli.. Men sen ni kom super-Elin fram. Backade runt gathörn som en kung gjorde jag. Hon måste ha blivit väldigt stolt över mig. Haha. Sen skulle jag parkera bilen då körlektionen var slut, och även det gick ju galant. En i klassen satt i bilen som skulle åka iväg, så det var nog lika bra att det gick bra ska ni se.

En tangent har lossnat från min älskade dator också. Vad jävla illa! Då måste jag släpa med mig datorn hem till skogarna idag så att Erik kan laga den åt mej, om han inte kommer hit innan vi far hem då. Vi ska på Dollar o köpa färg, för han & Jenny ska få måla en varsin tavla åt mej. Det är väl snällt. Tycker jag. Kanske inte dom. Men det räknas inte lika mycket eftersom jag är äldst och då automatiskt får bestämma. Haha.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Du kommer inse att kärringar är duktig att köra, när du märkar att det finns gubbar i stan! Finns inte värre än "gubbkörning" ;P

2008-02-16 @ 16:31:05
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0