Huvudvärk

Rätt opepp då man vaknar med huvudvärk, och man inte ens hade det då man somnade. Känns väldigt o-lockande att gå på skolan med tanke på att jag bara har en lektion. Dock en och en halv timme. Och jag ska dit. Men jag är svintrött också. Stackars mig.

Drömde världens skummaste dröm inatt också. Tror att alla jag känner var med i den. Okej, inte så många. Men det va väldigt många med, och jag förstår inte riktigt vad dom gjorde där. Det är ju inte så att jag går runt och tänker på dom hela tiden :P Haha. Faktum är att jag inte tänker på dom alls.

Men drömmar är konstiga.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jobbigt med huvudvärk ;/

2008-02-12 @ 07:51:50
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0