Hörlurar

Jag har varit på Prix och hämtat ut lite prylar, dels kläderna och dels mina nya hörlurar (oh yes). Jag var lite orolig att jag inte skulle få dom förrän i slutet på veckan eller så, och tur var väl att det inte blev så. Jag svär, jag hade inte överlevt. Och nu är det ett såntdär überhärligt ljud som jag bara skulle kunna leva i samspel med i år och dar. Lovely! Det är nästan så att man ser fram emot nästa sjumiljonmilsfärd på buss så jag får lyssna på musik. Så himla bra är mina hörlurar, ja - jag lovar :) Jag hade nästan glömt hur bra dom var :)

Ikväll ska jag & Emily gå o handla, eller med andra ord så ska jag följa med henne då hon handlar, för jag har redan gjort veckans inköp. Bröd & mjölk. Rikt. Och så är jag så hederlig att jag följer denna unga mö ända bort till matpunkten. Jag är såååå snäll.

Och så är festen imorrn inställd också för att det hade blivit för få förköp. Himla opepp, jag som var helt inne på dethär. Jag får sitta härhemma i min ensamhet o supa mej dyngrak ändå. Frida frågade om jag skulle med ut på Fredag istället, tydligen skulle allt kosta 29 då, och det känns väldigt frestande kan jag lova. Undra om man ska ringa Jim och trycka upp i hans ansikte att jag kommer senare på Lördag. Känns som sagt väldigt frestande. Hm, tål att funderas på. Helt klart.

2 dagar kvar nu. Sen är det onsdag, så ni vet. Nice.

Hoppas Kerstin är sjuk imorrn också, jag ska ringa på skolan innan jag kliver upp imorrn o höra hur det egentligen står till med detdär. Hon var sjuk idag och det vore väldigt nice om hon kunde tänka sig att vara borta imorrn okså, för i så fall är jag ledig och då kan jag sova bort hela dagen. Vore fedt :) Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0