Heta linjen

Idag fick jag minst sagt ett gott skratt. Herregud vad jag skrattade.


Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

Jag gjorde en väldigt oroväckande upptäckt idag måste jag säga hahaha

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

Jag har sökt nytt jobb nu, gud vet hur länge, och jag har använt samma CV varje gång jag har skickat till de jag söker jobb hos

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

och idag när jag skulle s kicka mitt CV till en utbildning - så såg jag numret till min arbetsplats... det såg lite konstigt ut, så jag var inte säker på om det verkligen var rätt nummer?

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

så jag provade att ringa det

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

"Välkommen till våra tjejer, vi kommer ta väl hand om dig...."

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

HETA LINJEN!!!!!

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

Inte så konstigt jag inte fått några svar!!! Hahaha

Kristoffer - Orgulas Foxburr of Fair Downs säger:

Det roliga var för att det var bara en siffra fel i telefonnumret :P

Snacka om att lyckas med det omöjliga.


Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Haha!

2008-02-23 @ 18:24:35
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0