Gratismat

Just hemkommen från körskolan. Jag gillar inte körskolan, plus att Linus orsakade en dum kedjereaktion som gjorde att mitt & Johannas fikabord blev ockuperat. Rackarns osis. Han hade väl kunnat satt sej längst in, den andra filuren. I alla fall. Tycker man. Haha. Dagens I-lands problem.

Sitter och väntar på att Emily ska ringa nu, för hon ska laga mat till mig. Härligt att slippa göra det själv. Slapp igår också för då fick jag ju som känt är pizza av faster & Kent.

Måste torka golvet för andra gången denhär veckan också, känns rätt surt (och det är troligen ingenting jag kommer att genomföra heller för den delen). Grejen är den att folk inte fattar att skorna ska stå på mattan, vilket resulterar i feta fläcker i min feta "hall". Plus att Frida spillde cider på golvet samma dag som det torkades sist. Inte för att det är kladdigt, men ändå.

I'm so fucking lost in this, and I guess it all just ends up in a scream - drowning in the middle of nowhere.
Or maybe, a endless night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0