Ana Johnsson

Sitter och lyssnar på musik, man hittar alltid en massa gammal mysmusik när man är hemma i Kårböle o rotar igenom det "lilla" lagret av låtar man lyckats samla på sig genom alla dessa år i Kårbölecity. Hittade Ana nu. I'm Stupid & 6 Feet Under. Vilka minnen :) Lyckan man kände då var inte långvarig, men det är härligt att lyssna på gammal musik :) Så himla skönt, det finns inget annat som slungar en tillbaka i tide nså bra som musik. Det kopplar på en gång. Härligt.

Idag har jag i vilket fall jobbat, det var hur mycket folk som helst där ett tag. Man blir så himla slut, även fast man bara står där och är trevlig - men det ÄR jobbigt. En massa kacklande människor som försöker överrösta varandra, ungar som tjatar om glass, beställningar som ska tas, dricka som ska fyllas på, "hallååå, bestiickeeen är sluuut", att vara trevlig men inte få något tillbaka, ALLT. Det är jobbigt, jag är helt slut i huvudet, och i fötterna. Det är inge kul att stå upp en hel dag, fast - jag tackar mina älskade (skitsnygga) foppatofflor. Utan dom hade jag varit död nu. (Och nej, jag tycker inte dom är snygga på riktigt). Lyckades även spilla ner min vita tröja med kaffe idag också. Det var ju dumt. Vad ska jag ha på mej imorrn då? Hmm. Jag säger då det, kaffe medför inget bra!

Mamma hade i vilket fall gjort pizza när vi kom hem, det vr gott. Ikväll blir det väl melodifestivalen med en massa chips och onyttigheter. As usual. Jag fattar inte att det ska va så himla kul att vara onyttig. Unbelieveable!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du o din gamla musik o dina foppatofflor, haha :) Imorrn ska jag se till att du blir nedspilld igen, moahaha ;)

2008-02-23 @ 23:55:17
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0