5 grader

Hejhopp. Idag är det helt sjukt varmt ute. Fem plusgrader, herre vad härligt säger jag bara! Är det nu våren kommer, måntro? Jag hoppas, men tvivlar. Dagen skall avnjutas i tvättstugan i vilket fall, kanske lite mindre roligt, sådär. Jag och Marie ska ta o knata ett varv funt kyrksjön också, jag var ju så himla duktig och gjorde det igår med Emily också då jag inte for på träningen. Det ska bli riktigt skönt att gå ut nu, för jaa. Vädret är på topp :)

Hittade Paola - Above the candystore nu också, herrejissanes vad längesedan det var man lyssnade på den. Och den är ju bara så sjuuukt bra! Jag älskar att hitta gammal borttappad musik som det var flera år sedan man hörde sist. Det är en känsla, som fan inte går att beskriva :P Aaaaow.

Beställde även nya hörlurar igår, det sved lite - ja, det gjorde det. Dom är ju äckligt dyra, och mina har det varit glapp i hur länge som helst, och häromdagen råkade jag spilla en massa vatten på dom, och nu låter det som att musiken badar. Helt seriöst, för det liksom bubblar i dom. Och jag säger då det - att utan min mp3 vill jag inte vara med längre. Jag måste ha hörlurar. Det är så himla drygt att åka nånstans utan att kunna lyssna på musik. himla drygt. Jag längtar inte till bussen ikväll, absolut inte. Då ska jag sitta där då o bara glo ut på skogen och lyssna på några fjortisar som pratar om vilka dom ska knulla med i helgen. Nej tack. Stackars Elin. Jättestackars.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Annars får du ju snacka me mig på bussen eftersom jag också ska åka :p

2008-02-22 @ 14:17:40
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0