Mariedag

Ja, jag sa ju att jag skulle ha städdag idag, men det blev inte nåt av med det. Marie hörde av sig och ville ses. Det ville givetvis jag också. Så hon kom när jag vaknade i princip och har varit här till för en timme sen. Imorrn ska jag på arbetsförmedlingen, och sen kommer Marie igen. Haha. SEN - när hon gått på jobbet - har jag faktiskt tänkt att städa. Men vi får se hur det blir. Eftersom vi ska ta kort o sådär med så blir det ju bara stressigt, men vill ju göra allt ordentligt utan stress och plus så kommer Erik mitt på dagen nåt tag med.

Just i detta nu kände jag att städingen får vänta tills efter helgen. Ja, det får den. Jag kan inte städa när jag har främmande. Det är ohövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0