Magsjuka

När jag stod ute o skrapade rutorna för att åka till Lars ringde han och sa att Felicia hade magsjuka. Så hon varken sov eller var frisk, som hon skulle. Haha. Då käde jag att jag inte ville sitta hemma och låta kvällen försvinna så då for jag till Johanna och umgicks där istället. Mycket trevligt, men trist att jag inte fick träffa Lars - givetvis. Men ja, vi pratade om mycket. Tillexempel förhållanden och en osund livsstil. Typ att vi inte förstod hur onyttiga vissa var. Klockan elva kom jag hem och då lagade jag nudlar. Haha. Så nyttig var jag! Menmen. Sånt är livet. Recco hade fest han å, men jag tror dom har gått på krogen nu. Vilken tur. Det var röjarfest, och imorrn ska jag upp o jobba.

Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0