Långsovning

Okej, det blev krogen ändå. Tre förfester & sen krogen. Helt okej afton :) Och igår kväppte jag kort hos Anna-Lena Nordebo med la familia. Hoppas att det blev nåt veetigt iaf, sen när vi var klar med det åkte vi på Ljusdal o käkade på Kina. När vi var färdigätna begav jag & Erik oss hem till mig & dom andra åkte hem till byn igen. Efter ett tag tog Erik bussen hem till Hudik igen. Lotta kom till mig kring halvfem eller något i den stilen. Hon väntade på sin skjuts och blev här rätt länge. Det var väldigt trevligt faktiskt. Sen for jag hem till Lars och åt.

Idag vaknade jag av att Lars kom upp, och jag frågade typ "och vad gör du här?". Han svarade nåt i stit med att "ja, jag bor här". Men jag brukar aldrig vakna av att han kommer så jag var lite förbryllad. Han sa att han hade kommit hem från jobbet och jag trodde verkligen inte på det, för det var ju mörkt ute! Ju! Men när jag tittade på klockan så var det ju sant! Herregud! Jag hade alltså sovit i nästan 17 timmar. Alltså, det är ju nästan fysiskt omöjligt. Så idag var ingen dag. Jag sov bort hela dagen!! Ida ringde och behövde nån som fixade & trixade lite åt henne, så jag anlitade Stefan. Sen va Stefan här ett tag, och sen han for hem har jag väl typ ätit middag bara. Nu ska jag fara till Kristin tänkte jag.

Mitt dyngn är helt kajko nu. Jag kommer ju inte vara trött ikväll när det är läggdags e. Fy, dumt. Men jag läre ju lägga mig ändå, för på onsdag ska jag jobba i Lillhaga, dom ringde idag och hörde om jag kunde. Och det kunde jag. Och så börjar jag åtta, så jag måste verkligen vända tillbaka dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0