Jobb x2

I morse vaknade jag av att dom ringde från Delins och frågade om jag kunde jobba för Birgitta var sjuk och skulle åka hem. Det tog verkligen mot att säga nej, men jag hade ju faktiskt lovat Ida att jag skulle umgås med henne. Och roligare var det nog men det blir fattigare när decemberlönen kommer i slutet på januari. Menmen.

I vilket fall så ringde jag till Marie Plomér idag och hon svarade. Äntligen! Så på onsdag nästa vecka ska jag till Järvsö och prata med henne. Så får vi se hur det går.. Sånt som visar sig.

Imorrn blir det nog städning här. Storstädning. Julstädning. Eller nåt. Dammsuga, torka golv, byta gardiner, slänga upp advetsljustaken, damma lite, skura dusch och sådär. Känns inte så lockande men det är skönt när det är gjort :) Som allt annat. Diskat har jag precis gjort iaf, känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0