Hudik

Igår åkte jag hem till byn med mamma när hon slutat jobba. Där åt jag en massa mat, gott. Det var jag, mamma & Jenny hemma eftersom Erik är i Hudik och pappa för tillfället ligger ute på jobb - och det ska han göra till efter jul nåt tag. Jag & mamma skrev julkort och åt pepparkakor och sen spelade alla tre spel. Mysigt. Som alltid. Kårböle är mysigt.

I morse klev jag upp halvåtta, en kvart senare satte jag & Jenny oss i bilen och begav oss mot civilisationen. Jag skjutsade Jenny på skolan och sen for jag till Ljusdal och gjorde iordning mig.

Tio kom faster, och vi for till Hudik. När vi åkte in till storcity ringde jag Erik och han kom när jag & faster käkade lunch. Pizza blev det. Nyttigt och bra. Sen sprang vi runt i en massa affärer och spenderade massa slantar. Inget ångrat köp, vilket är bra. Dock ångrar jag att jag inte köpte en sak som jag tänkte köpa, men jag ska leja Erik att styra upp det åt mig.

På kvällen när jag kommit hem åkte jag till Kristin & tittade på Desperate Houswives med henne & Martina. Nu sitter jag här och gör ingenting - sitter mest. Jag ska nog sova nu.

Men tack faster & tack Erik för en toppenvistelse i Hudik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0