Håhåjaja

Håhåjaja, imorse började jag halvnio i Lillhaga. Jobbade till halvtvå så det blev en kory dag på fem timmar bara. Lättsamt. Efter det åkte jag till Rehnsvägen. Kent var solokvist så vi tog o fikade lite och pratade på, blev där i kanske en och en halv timme eller nåt i den stilen. Sen for jag hem för att se om det fanns nån ledig tvättid så jag slapp tvätta på söndag. Det gjorde det givetvis inte. Dumt. Så på söndag blir det en vittvätt.

Såg att mina grannar har klätt granen med. Redan. Det brukar vi göra dagen innan jul. Men det såg hemtrevligt ut iaf, det var det jag skulle komma fram till. En annan sak jag tänkte säga var att jag blev lite besviken att ingen har kommenterat och sagt att min fläkt är fin än. Gör det! Nu ska jag nog duscha.

Kommentarer
Postat av: B.oB.

Vilken välstädad fläkt....ja vi känner ju till din städarförmåga,det är gott att se.I Ängersjö har vi -5gr.i kväll kanske det har frusit på i ditt Ljusdal också,ha en avslappnande kväll eller ska du ut och röja?kram från Mor-mor.

2008-12-19 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0