Feber och skit

Igår vaknade jag, allt var i sin ordning. Åkte iväg o jobbade, jag öppnade. Allt gick bra. Mamma skrev och frågade om jag kunde komma hem för Erik hade missat bussen så då tänkte jag att det kunde jag väl. Jag slutade fem så då åkte jag till Ljusdal och hämtade Erik & sen for vi till Kårböle. Åt lite, sen kom Majvor, Lennarth & Krille. Majvor, Lennath, mamma & pappa satt och kollade på Dansbandskampen som vi andra dissade. Vi spelade lite tevespel istället. Sen gick jag ner o käkade ost med Dansbandsfolket. Sen la jag mig, jag kände mig risig. Vaknade mitt i natten med spränghuvudvärk, Erik hämtade vatten. Det var snällt. Nog för att han ändå skulle ner o hämta pt sig själv, men det var snällt att han frågade. Så jag satte i mig en flaska vatten och sen somnade jag. Vaknade igen och var hur pissnödig som helst (givetvis) - gick ner och sen la jag mig igen. I morse när jag vaknade hade jag nog feber och hela köret, nu har jag det iaf. Känns som att jag har legat och frusit hela dagen typ. Usch. Och jag som ska jobba imorrn.. Får se hur det blir med den saken.. Är i Ljusdal nu iaf, håller på o tvättar - och så fort allt är färdigt i tvättstugan lägger jag mig - det lovar jag. Hoppas på att bli frisk till imorrn, men jag tvivlar. Det blir troligen en sjukanmälning. Dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0