Färiladag

Idag har jag jobbat på Delins. 12 till stängning. Dagen gick fort för man hann inte titta på klockan. Det är bra. När jag jobbat färdigt for jag till Marie & Jonas. Där var jag ett tag och sen for jag hem. Det ä pissväder ute och snorhalt. Plus att jag har Skodan, den bilen litar jag inte på. Så jag körde 70 mellan Färila och Ljusdal. Haha. Men det var ingen trafik alls typ. Det är bra. Då jag åkte lyssnade jag på sommarmusik. Typ Lady Gaga - Just Dance, Those Dancing Days - Run Run & The Ting Tings - That's Not My Name. Påminner så jäkla mycket om när jag & Jenny cyklade mellan Kårböle och Ljusdal. Lätt att det ska göras om nästa sommar. Lätt! I vilket fall har jag hört att det ska bli kallare imorrn. Det är bra, att det inte är så himla blött längre. Men imorrn ska man vara ute i snön och leka med ungarna på Lillhaga dagis, och då är det kanske inte så nice med kyla. Men det blir nog bra med kallt, jag vill inte ha en o-vit jul. Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kristin

vill du inte ha en vit jul..? :p

2008-12-19 @ 08:19:09
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0