Diskberg

Idag ställde jag klockan på halvnio även fast jag börjar tolv, kände att det är dumt att förstöra dygnsrytmen när jag börjar halvnio både imorrn och på lördag. Jag ska inte åka förrän om en och en halv timme, och jag känner att det är min plikt att ta tag i diskberget. Jag vet att jag beklagar mig över diskberg typ varje vecka, men jag kan säga som så att den har aldrig varit så stor som nu. Man måste typ plocka ut diskhon för att ens kunna röra vattenkranen. Och väntar jag till ikväll så kommer det ju knappast bli gjort eftersom jag stänger på Delins och när man kommer hem då, typ halvnio - då vill man bara lägga sig typ. Man vill i alla fall inte diska, det är ett som är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0