All Access

Denhär tiden går det bara en massa Tv-shop & Tvins program/reklamer - och All Access på MTV. Och eftersom man inte tittar på Tv-shop så tittar man på All Access. Ett skitprogram. Dom gottar sig som bara den i kändisars olycka. Idag handlar det om kändisar som bedrar andra kändisar. Alldeles nyss hadlade det om Halle Berry och Eric Benett, och dom tyckte att Eric var så dum som var otrogen mot en så snygg tjej, att man var tvungen att byta upp sig, och att det var omöjligt när man hade Halle. Alltså, vilket jäkla dumt utlåtande. Jag blir så less, so what om den han var med var fulare eller inte? Inte för att jag säger att det var okej av han att vara otrogen, men vad sjutton har utseendet med saken att göra? Är det allt som är viktigt? Usch, är det såhär världen ska vara så blir jag bara så himla trött.

Nu stänger jag av teven och hoppar in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0