Uppdateringstorka

Nu var det en vecka och tre dagar sedan jag lade upp något nytt inlägg, jag vet att det är ett tag sen. Det har varit så himla fint väder ute plus att jag har gjort en massa saker så jag har inte suttit vid datorn direkt mycket, det tror jag inte någon annan gjort heller för den delen.

I veckan har mamma & pappa varit i Dublin så jag, Erik & Jenny har varit ensamma hemma. Det har varit mysigt, och det hade mamma och pappa också haft. Vi har i vilket fall hittat på saker varenda dag. Ex. paddlat till stugan, spelat en massa spel, varit till Sveg, hälsat på hos folk (faster, mormor & morfar - bl.a), Jenny har varit på Leksand sommarland, jag har klippt mig, jag & Erik var till Hudik med en byrå, jag & Erik har varit ute på lite partaj - osv, osv. Och givetvis hur mycket bad som helst. Underbar vecka har det varit. Helt galet faktiskt, bli nästan helt sjukt lycklig när jag tänker på den :P Haha.

Nu är jag i Ljusdal i vilket fall och jag jobbar min sista vecka på Delins nu. Har ju som sagt helgjobb sen, men sommarjobbet är slut efter lördagen i vilket fall.


Så, nu var det inlägget avklarat. Har gruvat mig ett tag för att skriva det med för att det varit så mycket att berätta - och jag insåg när jag satte mig nu att jag inte orkade berätta så mycket. Men lite blev det i vilket fall :) Och idag är det onsdag, alltså tv-kväll. Det gillas :)


Över & Ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0