Tvätt

Idag vaknade jag av nåns väckarklocka bra precis halvsju och sen kunde inte Elin somna om på typ en och en halv timme, men sen sov jag till tolv. Så det ordnade upp sig med andra ord. Haha. Tursamt. Och sen jag vaknade har jag gått ut o gått lite i pissregnet och bara tvättat. Äntligen är tvättmaskinen som alltid varit trasig lagad! Det är skönt, går mycket fortare då. Vaktis har alltså äntligen fått fingrarna ur, och det är bra. För det är inte hans specialite om man säger så.

Och förresten så luktar det jättegott i trappuppgången nu med, för det har skurats där, och det händer ju heller inte alltför ofta, inte så att det luktar sådär gott iaf :) Haha.

Sen har jag gjort ett nytt härligt musikfynd: Maximo Park - Girls Who Play Guitars. Mycket bra skit. Fyndar så mycket nu så jag tror bestämt att det snart är dags för en ny skiva till bilen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg =)

2008-08-27 @ 16:27:18
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0