Trevligt

I lördags jobbade jag min sista sommarjobbsdag. Det känns kanske inte sådär jättebra. Det har just slagit mig att jag har absolut ingenting att göra om dagarna. Nu gäller det att hitta något att göra, men jag har ju i vilket fall mitt helgjobb på Delins.

I lödags blev det även krogen med Emily. Det var trevligt, vi var på både Stadt och Järnvägs, träffade en del intressant folk får jag väl ta o säga. Efter det letade vi efterfest med hamnade hemma hos mig. Sen kom Stefan med. Sen försvann Emily på en annan fest, och då blev det kväller. Igår vaknade jag upp och for till Kårböle efter nån timme för då fyllde min mamma år. Grattis på henne :)

Imorrn ska jag träffa Hanna. Det blir kul :) På torsdag ska jag till Ramsjö till Ida & John igen med :) Också kul. Detta blev världens sämsta inlägg, men orka bry :P

Tjarrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0