Strumpan

Igår var jag & syster i Gävle. Det var trevligt :) Handlade två tröjor gjorde jag, och Jenny handlade en massa kläder hon med. Känns som bra köp som kommer att användas, och det är bra :) När vi kom hem svullade vi pizza, det var underbart för vi hade suttit och suktat hela vägen hem efter det. Klockan elva for vi till Kårböle för jag ville stanna i Ljusdal o se bra teve :) När programmen slutade for vi. En toppendag :) När vi skulle sova låg Erik och pratade i tio år och var sådär allmänt dryg som jag alltid brukar vara på mig, så det skrattade vi lite åt. Sen sov vi. Haha.

I morse vaknade jag i Kårböle och tog bussen nio till Ljusdal, nu tänker ni att det var väldigt onödigt av mig att åka till Kårböle igårnatt och sen tillbaka nu på morgonen, men mamma skulle ha bilen för dom skulle lämna in den ena Skodan. Alltså är Elin utan bil. Känns väldigt ovant att vara utan när jag har haft det ända sen jag tog körkort. Men det är bra med motion har jag hört :) Haha. Träffade en herre när jag stog o väntade på bussen med, och bybo som man är så hejar man på alla man ser i Kårböle. Han va inte därifrån men vi hade en lång diskussion om allt möjligt, och tydligen kände han mormor och morfar. Han skulle åka och hämta sin bil i Ljusdal sa han.

Sen har jag bara varit härhemma i lägenheten och donat lite. Duschat också, för er intresserade. Så nu känner jag mig väldigt alive and kicking, plus att jag börjar bli frisk - och det är bra. Hör fortfarande inget men det är bara för salvan som ligger ivägen i örat, skulle använda den i 5-7 dagar och idag är den sjätte dagen, men jag känner att det nog är lika bra att använda i sju dagar så man är säker på att inflammationen försvinner så man slipper göra om samma procedur. Och jag är ju faktiskt van att inte höra nåt nu med, så det är inte så jobbigt.

Sitter och väntar på Hanna nu, vi ska ut o göra Ljusdal är det tänkt. Kika runt lite o fika och sådär, det blir trevligt. Imorrn flyttar den rackarn, det är dumt. Men jag måste åka till Borås o hälsa på också, för där har jag aldrig varit faktiskt :) Sitter och lyssnar på Abba med, alltså ja - vilka legender. Så himla bra alltså, många ungdomar tycker säkert att jag är dum i huvudet nu, eller nåt. Men det ska jag säga er - att det är jag inte - det är det ni som är.

Och så såg jag Strumpan idag med. Marcus Frank. Fråga mig inte varför han fick det smeknamnet på konfirmationslägret, men det fick han. Prällen :) Och så kom jag att tänka på konfirmationslägret, så blev jag lite lycklig - så då kände jag mig ännu mer alive and kicking :) Konfa is the shit!

Men nu kom Hanna, och dethär blev världens längsta inlägg utan att det var mening. Men så kan det gå :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Strumpan is the shit :D Hahaha

2008-08-21 @ 17:20:32
Postat av: The Brunette

Sv: Jag har sett att bland annat Bokia har dessa böcker, men dom finns säkert i andra bokaffärer också :)

2008-08-22 @ 14:10:14
URL: http://ocensureraat.blogg.se/
Postat av: Cärow

haha, mannen som satt i kök mitt i natten, mitt i mörkret. Jisses :P

2008-08-23 @ 15:44:23
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det är ju en sån fin tunika! Då har du bra smak ;)

2008-08-24 @ 21:52:35
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0