Stockholm

Sitter i Ljusdal nu. Kom hem från Stockholm igår. Hade det så himla härligt där :) Mysigt med lite mammatid och Mamma Mia var bäst :) Oslagbart, nästan :) Jag har dock varit sjuk, så det var dålig tajming, men det har varit heltrevligt ändå :)

Och i fredags började jag ha sjukt ont i örat när jag var i Lillhaga, så jag molade lite Alvedon och sen på kvällen åkte jag på sjukhuset och fick droppar utskrivna mot mitt öronont. Sen åkte jag till Kårböle på kräftfiske, inte lika roligt som andra år, men ändå helt okej får jag väl lov att säga.

Men, som sagt. Stockholm var bra :) Tack mamsen för sällskap, mat, Mamma Mia, hotel - och allt annat. Typ :) Det var trevligt <3

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för att du fick iväg oss på den här turen, och tack för ditt sällskap!!!

2008-08-19 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0