Makeover

Idag har jag bara umgåtts med Kristin. Handlat lite diverse saker o sådär. Sen gick vi hem till henne o tvättade och donade lite. Hörde hur kass grannsämja dom hade där. Ett "litet" bråk ute på gården så att säga. Haha. Åt pizza gjorde vi med, på Ergüns. Och sen så har vi bara suttit hos henne, handlat lite till, snackat skit som vanligt och sådär. Kristin dammsög och gjorde fint. Jag städade på hennes micro och sen fick jag för mej att jag skulle städa hennes tv-hylla för hon brukar ha för vana att samla på sej en massa skräp. Så det gjorde jag, och sen fortsatte det med cd-hyllan (dammade tillochmed duktig som man är) - och sen så flyttade vi runt lite och nu står cd-hyllan på en ny plats. Det ena leder till det andra, liksom. Såg lite teve och poppade musik.

Sen gick jag hem och då fick jag ett sms av partypojkar som satt uppe hos Henke, så då gick jag dit en sväng, och för en halvtimme sen gick dom på krogen, och då gick jag hem. Så nu sitter man här, dom är väl klar där två (logiskt nog eftersom det stänger då) - så vi får se om dom hör av sej då. Annars blir det sängen, men jag skulle nog inte heller påstå att jag är direkt trött. Böhö.

Men nu vet ni :) Haha.

Kommentarer
Postat av: hannie

vill du komma hit och göra det fint också? :)

2008-08-30 @ 22:52:28
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0